Adminet
Adminet és el nostre innovador programari CRM dedicat a l'administració de finques.
Si ets administrador, arrendador, propietari o inquilí, necessitaràs aquest imprescindible producte digital per gestionar el dia dia.
Tens a disposició totes les eines necessàries per desenvolupar les tasques que et corresponen i dur a terme una fluida comunicació interna i externa.
Com funciona?
El programa es compon de diferents mòduls, cadascun s'ha desenvolupat – al llarg dels anys – escoltant les necessitats dels clients, del mercat i dels avenços tecnològics. Podràs tenir a disposició eines com: el correu electrònic, el calendari i un apartat dedicat a les incidències, dur a terme la comptabilitat, la facturació, gestionar demandes i ofertes publicades als portals immobiliaris i molt més.
Descobreix ara tots els mòduls a la teva disposició i tria quines funcionalitats vols tenir al teu propi Adminet personalitzat.
La veritat és que voldràs fer un “all in” perquè estem segurs que t'enamoressis de totes elles.
Fes lliscar aquí a baix per conèixer en detall cada apartat.
Mòduls

Confecciona seients comptables i connecta amb altres plataformes.
Plans
Pla bàsic
- Cost de posada en marxa 300€
- Formació inicial sense cost.
- Entorn en núvol inclòs
- Comptabilitat
- Signatura Digital
- Correu electrònic certificat
- Identificació de factures PDF
- Adminet al dia
- Centraleta sincronitzada
- Automatització N19, N43, N57
- Adminet El teu negoci
- Adminet 24h App
Pla Digital
- Sense costos de posada en marxa
- Formació inicial sense costos
- Tarifa plana Cloud
- Comptabilitat
- Signatura Digital
- Correu electrònic certificat
- Identificació de factures PDF
- Adminet El teu negoci
- Adminet al dia
- Centraleta sincronitzada
- Automatització N19, N43, N57
- Adminet24h App

Què inclou el Pla Bàsic?
Amb aquest pla tindràs accés a totes les característiques necessàries per digitalitzar el teu negoci i estalviar grans quantitats de temps. A diferència d'altres solucions, el Pla Bàsic del nostre programari és molt fàcil i econòmic a l'hora de posar-lo en marxa, amb un petit fee de configuració i formació inicial sense cap cost perquè puguis començar a treballar sense complexitat. A més, podràs treballar al núvol sense problemes i connectar-te amb funcionalitats Pro, així com amb plataformes externes per a una major eficiència.
Si tens un petit negoci i només vols fer els primers passos en la digitalització de les teves activitats, el Pla Bàsic d'Adminet és una bona elecció. Gràcies a eines incloses com “Adminet al dia”, podràs organitzar fàcilment les tasques diàries per no perdre't res. Demana ara un pressupost i comença a digitalitzar la teva gestió amb el Pla Bàsic d'Adminet.

Què inclou el Pla Digital?
Si busques elevar el teu negoci a un altre nivell amb eines avançades que et permetin gestionar grans carteres de manera molt eficient i escalable, el Pla Digital d'Adminet és la solució que busques. Mantingues el control a l'instant i pren decisions àgils gràcies a “Adminet El teu Negoci”, l'eina de quadre de comandaments; o automatitza costosos processos com lentrada de factures amb el nostre identificador automàtic de PDF. A diferència del Pla Bàsic, el nostre Pla Digital ofereix importants descomptes en l'ús d'eines sincronitzades com ara la Firma digital, el correu electrònic certificat o l'automatització de la conciliació amb Norma 19, 43 o 57.
El Pla Digital no requereix una inversió inicial per posar-la en marxa i porta inclosa una formació inicial sense cost perquè puguis aprendre ràpidament com treure el màxim profit al nostre programari. Fa el salt a la digitalització del teu negoci!
*Despeses de migració per part del nostre equip de desenvolupament, no incloses.
Funcionalitats PRO
Firma Digital
Firma Digital
Permite firmar documentos directamente desde un ordenador o un dispositivo móvil con total validez jurídica, con integración de una plataforma certificada.
Correu electrònic certificat
Correu electrònic certificat
Comunicación que certifica el envío, el contenido, los documentos adjuntos y la entrega al destinatario con validez legal al igual que un burofax.
Identificació Facturas PDF
Identificació Facturas PDF
Lector automatizado de documentos PDF que registra los campos relevantes y los registra automáticamente en el sistema siempre que se reciban en un correo electrónico.
Adminet, el teu negoci
Adminet, el teu negoci
Cuadro de mandos que permite generar analizar gráficas con datos congregados para la toma de decisiones de forma fácil, también conocido como “Business Intelligence”.
Adminet al dia
Adminet al dia
Una pantalla de bienvenida que nos permite saber en un solo vistazo todas las tareas pendientes de cada día y poder acceder a los paneles más importantes para la actividad diaria.
Centralita sincronizada
Centralita sincronizada
Recepción de llamadas con conexión al sistema donde cada llamada te ofrece información inmediata de quién realiza la llamada y toda la información relativa a ese contacto, como la razón de su llamada y toda la actividad pendiente en relación a este.
N19, N43 i N57 Automatitzada
N19, N43 i N57 Automatitzada
Conciliación bancaria para la contabilización automática de extractos bancarios conforme a las Normas 19,43 y 57.
*Pla Digital: tarifa plana Cloud fins a 0,10GB / propietat. Consulta tarifes per contractar més capacitat.