ADMINET

COMPTABILITAT

La comptabilitat de Adminet representa una eina vital per a aquells clients immersos a l'administració de finques. Aquest mòdul opcional de l'aplicació s'erigeix com una solució eficaç, destinada a proporcionar una visió detallada de la informació comptable, relacionada íntimament amb les operacions executades a través d'aquesta plataforma digital. En integrar aquest sistema, s'aborda l'àmbit comptable vinculat a l'administració patrimonial i de propietats amb precisió.

LA TEVA COMPTABILITAT A MIDA

Les accions realitzades a Adminet no queden aïllades. Es canalitzen de manera sistemàtica cap a la comptabilitat i es tradueixen en assentaments comptables. El que destaca aquí és l'adaptabilitat: cada client té la potestat de personalitzar el seu pla de comptes, cosa que significa que es reflecteixen segons les seves especificacions i necessitats pròpies.

VERSATILITAT I MANUALITAT A LA COMPTABILITAT

Orientat a administradors de finques i gestors patrimonials, Adminet ofereix la possibilitat dentrada manual de seients. Aquest atribut és essencial, ja que no només permet afegir seients que no estiguin directament relacionats amb les gestions a Adminet, sinó també gestionar comptabilitats d'empreses que no estiguin vinculades a l'administració de comunitats o lloguers.

REGISTRE, AUTOMATITZACIÓ I SEGURETAT EN LES TEVES OPERACIONS

Adminet inclou un registre meticulós d'immobilitzats, juntament amb la comptabilització automàtica de les amortitzacions. Això es complementa amb el tancament d'exercici automatitzat, que no només ofereix una fiabilitat insuperable, sinó que també garanteix un estalvi significatiu de temps. A més, el control rigorós d'exercicis tancats assegura la integritat i la seguretat de les dades d'anys previs, evitant discrepàncies i errors.

INFORMES COMPTABLES A L'ABAST DE LA TEVA MÀ

Amb Adminet, obtenir una panoràmica financera completa és senzill. Els usuaris poden accedir a informes comptables, des de diaris fins a extractes de comptes. A més, s'ofereixen balanços detallats de sumes, saldos, situació i comptes de pèrdues i guanys. Tot això, presentat de forma intuïtiva, facilita la presa de decisions i l'anàlisi financera al sector immobiliari.

Plans

Pla bàsic

300 / Set up
  • Formació inicial sense cost
  • Accés Cloud inclòs
  • Comptabilitat
  • Taules dinàmiques
  • Agregador financer
  • Signatura Digital
  • Adminet al dia
  • Correu electrònic certificat
  • Cost de posada en marxa 300€
  • Facturació
  • Identificació de factures PDF
  • Centraleta sincronitzada
  • Adminet 24h App
  • Quadres de comandament

Pla Digital

20 / mes
  • Formació inicial sense cost
  • Tarifa plana Cloud
  • Comptabilitat
  • Taules dinàmiques
  • Agregador financer
  • Signatura Digital
  • Adminet al dia
  • Correu electrònic certificat
  • Sense costos de posada en marxa
  • Facturació
  • Identificació de factures PDF
  • Centraleta sincronitzada
  • Adminet24h App
  • Quadres de comandament

Què inclou el Pla Bàsic?

Amb aquest pla tindràs accés a totes les característiques necessàries per digitalitzar el teu negoci i estalviar grans quantitats de temps. A diferència d'altres solucions, el Pla Bàsic del nostre programari és molt fàcil i econòmic a l'hora de posar-lo en marxa, amb un petit fee de configuració i formació inicial sense cap cost perquè puguis començar a treballar sense complexitat. A més, podràs treballar al núvol sense problemes i connectar-te amb funcionalitats Pro, així com amb plataformes externes per a una major eficiència.

Si tens un petit negoci i només vols fer els primers passos en la digitalització de les teves activitats, el Pla Bàsic d'Adminet és una bona elecció. Gràcies a eines incloses com “Adminet al dia”, podràs organitzar fàcilment les tasques diàries per no perdre't res. Demana ara un pressupost i comença a digitalitzar la teva gestió amb el Pla Bàsic d'Adminet.

Què inclou el Pla Digital?

Si busques elevar el teu negoci a un altre nivell amb eines avançades que et permetin gestionar grans carteres de manera molt eficient i escalable, el Pla Digital d'Adminet és la solució que busques. Mantingues el control a l'instant i pren decisions àgils gràcies a “Adminet El teu Negoci”, l'eina de quadre de comandaments; o automatitza costosos processos com lentrada de factures amb el nostre identificador automàtic de PDF. A diferència del Pla Bàsic, el nostre Pla Digital ofereix importants descomptes en l'ús d'eines sincronitzades com ara la Firma digital, el correu electrònic certificat o l'automatització de la conciliació amb Norma 19, 43 o 57.

El Pla Digital no requereix una inversió inicial per posar-la en marxa i porta inclosa una formació inicial sense cost perquè puguis aprendre ràpidament com treure el màxim profit al nostre programari. Fa el salt a la digitalització del teu negoci!

*Despeses de migració per part del nostre equip de desenvolupament, no incloses.

Funcionalitats PRO

Signatura Digital

Signatura Digital

Permet signar documents directament des d'un ordinador o dispositiu mòbil amb total validesa jurídica, amb integració d'una plataforma certificada.

Correu electrònic certificat

Correu electrònic certificat

Comunicació que certifica l'enviament, contingut, documents adjunts i el lliurament al destinatari amb validesa legal igual que un burofax.

Identificació Factures PDF

Identificació Factures PDF

Lector automatitzat de documents PDF que registra els camps rellevants i els registra automàticament al sistema sempre que es rebin en un correu electrònic.

Quadres de comandament

Quadre de comandaments

Quadre de comandaments que permet generar analitzar gràfiques amb dades congregades per a la presa de decisions de forma fàcil, també conegut com a “Business Intelligence”.

Dahsboard de benvinguda

Dashboard inicial

Una pantalla de benvinguda que ens permet saber en una sola ullada totes les tasques pendents de cada dia i poder accedir als panells més importants per a l'activitat diària.

Centraleta sincronitzada

Centraleta sincronitzada

Recepció de trucades amb connexió al sistema on cada trucada t'ofereix informació immediata de qui realitza la trucada i tota la informació relativa a aquest contacte, com la raó de la trucada i tota l'activitat pendent en relació amb aquest.

N19, N43 i N57 Automatitzada

N19, N43 i N57 Automatitzada

Conciliació bancària per a la comptabilització automàtica d'extractes bancaris d'acord amb les normes 19,43 i 57.

*Pla Digital: tarifa plana Cloud fins a 0,10GB / propietat. Consulta tarifes per contractar més capacitat.