ADMINET

GESTIÓ PATRIMONIAL

Descobreix com el nostre programari permet gestionar arrendadors tant amb compte d'administrador com amb compte propi de manera eficaç i digitalitzada. Aquest mòdul de gestió patrimonial facilita l'administració centralitzada, permetent que us enfocau més en estratègies de negoci i menys en tasques administratives. A més, amb la integració perfecta de gestió d'inquilins, porta el teu negoci immobiliari al proper nivell d'eficiència i de productivitat.

FACTURACIÓ

El mòdul de gestió patrimonial no només facilita l'emissió de rebuts de lloguer, sinó que també s'encarrega de la tramesa al cobrament a través de banca electrònica, d'acord amb la Norma SEPA. A més, personalitza la ruta d'enviament de les factures de lloguer segons la preferència del client, ja sigui per correu electrònic o per correu ordinari. Gaudeix d´una gestió fluida i eficient que s´ajusta a les necessitats modernes del negoci de lloguers.

MOROSITAT

Assegura la tranquil·litat financera amb un seguiment estricte dels rebuts impagats i gestiona les reclamacions de demandes judicials de manera eficient. A més, manté un registre detallat de les factures emeses i rebudes per l'arrendador, permetent una gestió financera transparent i simplificada que posicionarà el teu negoci a la cúspide del sector immobiliari.

COMPTABILITAT

Optimitza les operacions financeres amb el nostre programari que permet preparar i enviar liquidacions mitjançant el canal preferit per l'arrendador. A més, facilita el pagament de les liquidacions per la via predeterminada, ja sigui mitjançant transferència, xec o al despatx. Gaudeix de funcionalitats que et permeten comptabilitzar, puntejar i conciliar automàticament els extractes bancaris d'acord amb la Norma 43, facilitant una administració financera sense fissures.

COMUNICACIÓ

Amb el nostre programari de gestió patrimonial, porta la gestió del teu negoci a noves alçades amb funcionalitats com l'administració automàtica d'increments IPC i altres conceptes vitals. A més, gestiona les fiances amb eficiència i envia informes periòdics als arrendadors sobre despeses i ingressos, rendibilitat i ocupació, ajudant a mantenir una relació transparent i fructífera amb els teus clients. Opta per una gestió immobiliària revolucionada avui mateix!

Plans

Pla bàsic

300 / Set up
  • Formació inicial sense cost
  • Accés Cloud inclòs
  • Comptabilitat
  • Taules dinàmiques
  • Agregador financer
  • Signatura Digital
  • Adminet al dia
  • Correu electrònic certificat
  • Cost de posada en marxa 300€
  • Facturació
  • Identificació de factures PDF
  • Centraleta sincronitzada
  • Adminet 24h App
  • Quadres de comandament

Pla Digital

20 / mes
  • Formació inicial sense cost
  • Tarifa plana Cloud
  • Comptabilitat
  • Taules dinàmiques
  • Agregador financer
  • Signatura Digital
  • Adminet al dia
  • Correu electrònic certificat
  • Sense costos de posada en marxa
  • Facturació
  • Identificació de factures PDF
  • Centraleta sincronitzada
  • Adminet24h App
  • Quadres de comandament

Què inclou el Pla Bàsic?

Amb aquest pla tindràs accés a totes les característiques necessàries per digitalitzar el teu negoci i estalviar grans quantitats de temps. A diferència d'altres solucions, el Pla Bàsic del nostre programari és molt fàcil i econòmic a l'hora de posar-lo en marxa, amb un petit fee de configuració i formació inicial sense cap cost perquè puguis començar a treballar sense complexitat. A més, podràs treballar al núvol sense problemes i connectar-te amb funcionalitats Pro, així com amb plataformes externes per a una major eficiència.

Si tens un petit negoci i només vols fer els primers passos en la digitalització de les teves activitats, el Pla Bàsic d'Adminet és una bona elecció. Gràcies a eines incloses com “Adminet al dia”, podràs organitzar fàcilment les tasques diàries per no perdre't res. Demana ara un pressupost i comença a digitalitzar la teva gestió amb el Pla Bàsic d'Adminet.

Què inclou el Pla Digital?

Si busques elevar el teu negoci a un altre nivell amb eines avançades que et permetin gestionar grans carteres de manera molt eficient i escalable, el Pla Digital d'Adminet és la solució que busques. Mantingues el control a l'instant i pren decisions àgils gràcies a “Adminet El teu Negoci”, l'eina de quadre de comandaments; o automatitza costosos processos com lentrada de factures amb el nostre identificador automàtic de PDF. A diferència del Pla Bàsic, el nostre Pla Digital ofereix importants descomptes en l'ús d'eines sincronitzades com ara la Firma digital, el correu electrònic certificat o l'automatització de la conciliació amb Norma 19, 43 o 57.

El Pla Digital no requereix una inversió inicial per posar-la en marxa i porta inclosa una formació inicial sense cost perquè puguis aprendre ràpidament com treure el màxim profit al nostre programari. Fa el salt a la digitalització del teu negoci!

*Despeses de migració per part del nostre equip de desenvolupament, no incloses.

Funcionalitats PRO

Signatura Digital

Signatura Digital

Permet signar documents directament des d'un ordinador o dispositiu mòbil amb total validesa jurídica, amb integració d'una plataforma certificada.

Correu electrònic certificat

Correu electrònic certificat

Comunicació que certifica l'enviament, contingut, documents adjunts i el lliurament al destinatari amb validesa legal igual que un burofax.

Identificació Factures PDF

Identificació Factures PDF

Lector automatitzat de documents PDF que registra els camps rellevants i els registra automàticament al sistema sempre que es rebin en un correu electrònic.

Quadres de comandament

Quadre de comandaments

Quadre de comandaments que permet generar analitzar gràfiques amb dades congregades per a la presa de decisions de forma fàcil, també conegut com a “Business Intelligence”.

Dahsboard de benvinguda

Dashboard inicial

Una pantalla de benvinguda que ens permet saber en una sola ullada totes les tasques pendents de cada dia i poder accedir als panells més importants per a l'activitat diària.

Centraleta sincronitzada

Centraleta sincronitzada

Recepció de trucades amb connexió al sistema on cada trucada t'ofereix informació immediata de qui realitza la trucada i tota la informació relativa a aquest contacte, com la raó de la trucada i tota l'activitat pendent en relació amb aquest.

N19, N43 i N57 Automatitzada

N19, N43 i N57 Automatitzada

Conciliació bancària per a la comptabilització automàtica d'extractes bancaris d'acord amb les normes 19,43 i 57.

*Pla Digital: tarifa plana Cloud fins a 0,10GB / propietat. Consulta tarifes per contractar més capacitat.