ADMINET

PROPIETAT HORITZONTAL

Adminet Propietat Horitzontal digitalitza l'administració de finques, permetent als gestors operar amb comptes bancaris propis o amb un compte d'administrador centralitzat, optimitzant la gestió de macro comunitats. Aquest programari, alineat amb la Norma SEPA, facilita l'emissió i el cobrament electrònic de rebuts de quotes ordinàries i extraordinàries, a més de rastrejar eficientment els rebuts impagats i en processos judicials per a una recuperació àgil.

Aquesta eina també és un recurs poderós per a la creació de pressupostos, generació de quotes i maneig transparent de liquidacions de despeses ordinàries i derrames, fins i tot independentment de la liquidació ordinària. Amb la nostra solució, pots registrar automàticament factures d'industrials i processar pagaments per transferència, xec o despatx amb facilitat, a més d'automatitzar la comptabilitat, punteig i conciliació d'extractes bancaris d'acord amb la Norma 43.

Addicionalment, el mòdul facilita la gestió de comptadors de consum i la monitorització d'assegurances i manteniments mitjançant alertes de venciment anticipades. Tot això, complementat amb la gestió integral de documents digitalitzats i el registre automàtic de notificacions de l'Agència Tributària, converteix el nostre programari en el vostre aliat perfecte per a una gestió comunitària moderna i eficaç.

COMPTABILITAT

Desenvolupat per estalviar temps valuós, el mòdul PH permet una gestió comptable integrada on podeu portar la comptabilitat de l'administrador de manera senzilla i definir amb precisió els comptes comptables a utilitzar.

A més, afavoreix una consolidació de dades robusta en enllaçar-se sense problemes amb programes comptables líders al mercat com A3, A3CON, Adminis, Sage 50c, Sage200c i Sage Desktopoptimitzant encara més l'eficiència dels processos administratius i financers.

GESTIÓ D'INCIDÈNCIES

Descobreix el mòdul de gestió d'incidències líder al mercat de programari immobiliari, pensat especialment per facilitar la teva feina a comunitats de propietaris. Amb la nostra eina, pots gestionar les incidències i les seves tasques respectives amb molta eficiència, programant venciments que t'ajudin a portar un control ordenat i anticipat. A més, t'oferim una connexió directa al web de Mútua de propietaris per gestionar els sinistres de manera fluida i segura.

Però això no és tot, aquest mòdul us permet enviar notificacions des de la pròpia incidència per totes les vies disponibles, sigui email, sms o carta, facilitant una comunicació ràpida i efectiva. Imagina tenir tota la comunicació relacionada amb una incidència agrupada al seu propi expedient, fent molt més senzill el seguiment i resolució. I per promoure la col·laboració, pots compartir les incidències entre diversos usuaris, permetent un treball en equip àgil i coherent. Confieu en el nostre mòdul per portar la vostra gestió de comunitats de propietaris al següent nivell d'eficiència i comoditat. És l'eina que estaves esperant!

MOROSITATS

Descobreix com el nostre programari eleva el maneig de morositats, brindant-te una solució eficaç i amigable per controlar i reclamar massivament rebuts pendents de múltiples comunitats. Imagina la comoditat de poder rastrejar cada detall d'un rebut pendent i seguir totes les notificacions que hi estan associades, tot des d'una interfície senzilla i amigable.

Gràcies a una plantilla enginyosament dissenyada, ara podeu reclamar tots els rebuts pendents de pagament de les vostres comunitats en un sol clic. Aquesta característica no sols facilita un control més rigorós, sinó que a més et permet estalviar grans quantitats de temps.A més, la total traçabilitat que ofereix el sistema et garanteix una gestió transparent i precisa, permetent mantenir un seguiment detallat de cada transacció.

Aprofita al màxim aquesta eina vital, optimitza els teus processos i dedica el teu temps a allò que realment importa, deixant que el nostre programari manegi les morositats de manera eficient i fiable. Transforma la gestió de les teves comunitats avui mateix!

JUNTES ONLINE

Descobreix com fer de les reunions de juntes de propietaris una experiència sense complicacions amb el nostre mòdul innovador. Ara pots preparar la convocatòria amb facilitat i enviar-la a través del mitjà que prefereixi el teu client, ja sigui correu electrònic o correu ordinari, ajustant-se a les necessitats de cada comunitat. A més, teniu l'opció d'adjuntar a la convocatòria informes de liquidació, pressupostos i altres documents rellevants, permetent que els membres estiguin ben informats des de l'inici.

No només facilitem la preparació, sinó que també podreu introduir les dades de la reunió amb molta facilitat i redactar l'acta de manera eficient, enviant-la posteriorment per la via predeterminada pel client. Però el que realment destaca és la possibilitat de fer reunions virtuals mitjançant videoconferència, brindant-te una eina perfecta per als temps actuals.

I aquí ve la veritable revolució: amb l'App24H, no només facilitem la gestió de juntes, sinó que també portem l'experiència en línia al següent nivell. Podràs rebre delegacions de vot, registrar l'assistència i fer votacions, tot des de la comoditat del dispositiu mòbil, facilitant així juntes en línia més dinàmiques i participatives. Un veritable aliat per a les comunitats modernes!

Plans

Pla bàsic

300 / Set up
  • Formació inicial sense cost
  • Accés Cloud inclòs
  • Comptabilitat
  • Taules dinàmiques
  • Agregador financer
  • Signatura Digital
  • Adminet al dia
  • Correu electrònic certificat
  • Cost de posada en marxa 300€
  • Facturació
  • Identificació de factures PDF
  • Centraleta sincronitzada
  • Adminet 24h App
  • Quadres de comandament

Pla Digital

20 / mes
  • Formació inicial sense cost
  • Tarifa plana Cloud
  • Comptabilitat
  • Taules dinàmiques
  • Agregador financer
  • Signatura Digital
  • Adminet al dia
  • Correu electrònic certificat
  • Sense costos de posada en marxa
  • Facturació
  • Identificació de factures PDF
  • Centraleta sincronitzada
  • Adminet24h App
  • Quadres de comandament

Què inclou el Pla Bàsic?

Amb aquest pla tindràs accés a totes les característiques necessàries per digitalitzar el teu negoci i estalviar grans quantitats de temps. A diferència d'altres solucions, el Pla Bàsic del nostre programari és molt fàcil i econòmic a l'hora de posar-lo en marxa, amb un petit fee de configuració i formació inicial sense cap cost perquè puguis començar a treballar sense complexitat. A més, podràs treballar al núvol sense problemes i connectar-te amb funcionalitats Pro, així com amb plataformes externes per a una major eficiència.

Si tens un petit negoci i només vols fer els primers passos en la digitalització de les teves activitats, el Pla Bàsic d'Adminet és una bona elecció. Gràcies a eines incloses com “Adminet al dia”, podràs organitzar fàcilment les tasques diàries per no perdre't res. Demana ara un pressupost i comença a digitalitzar la teva gestió amb el Pla Bàsic d'Adminet.

Què inclou el Pla Digital?

Si busques elevar el teu negoci a un altre nivell amb eines avançades que et permetin gestionar grans carteres de manera molt eficient i escalable, el Pla Digital d'Adminet és la solució que busques. Mantingues el control a l'instant i pren decisions àgils gràcies a “Adminet El teu Negoci”, l'eina de quadre de comandaments; o automatitza costosos processos com lentrada de factures amb el nostre identificador automàtic de PDF. A diferència del Pla Bàsic, el nostre Pla Digital ofereix importants descomptes en l'ús d'eines sincronitzades com ara la Firma digital, el correu electrònic certificat o l'automatització de la conciliació amb Norma 19, 43 o 57.

El Pla Digital no requereix una inversió inicial per posar-la en marxa i porta inclosa una formació inicial sense cost perquè puguis aprendre ràpidament com treure el màxim profit al nostre programari. Fa el salt a la digitalització del teu negoci!

*Despeses de migració per part del nostre equip de desenvolupament, no incloses.

Funcionalitats PRO

Signatura Digital

Signatura Digital

Permet signar documents directament des d'un ordinador o dispositiu mòbil amb total validesa jurídica, amb integració d'una plataforma certificada.

Correu electrònic certificat

Correu electrònic certificat

Comunicació que certifica l'enviament, contingut, documents adjunts i el lliurament al destinatari amb validesa legal igual que un burofax.

Identificació Factures PDF

Identificació Factures PDF

Lector automatitzat de documents PDF que registra els camps rellevants i els registra automàticament al sistema sempre que es rebin en un correu electrònic.

Quadres de comandament

Quadre de comandaments

Quadre de comandaments que permet generar analitzar gràfiques amb dades congregades per a la presa de decisions de forma fàcil, també conegut com a “Business Intelligence”.

Dahsboard de benvinguda

Dashboard inicial

Una pantalla de benvinguda que ens permet saber en una sola ullada totes les tasques pendents de cada dia i poder accedir als panells més importants per a l'activitat diària.

Centraleta sincronitzada

Centraleta sincronitzada

Recepció de trucades amb connexió al sistema on cada trucada t'ofereix informació immediata de qui realitza la trucada i tota la informació relativa a aquest contacte, com la raó de la trucada i tota l'activitat pendent en relació amb aquest.

N19, N43 i N57 Automatitzada

N19, N43 i N57 Automatitzada

Conciliació bancària per a la comptabilització automàtica d'extractes bancaris d'acord amb les normes 19,43 i 57.

*Pla Digital: tarifa plana Cloud fins a 0,10GB / propietat. Consulta tarifes per contractar més capacitat.