Dissenyat per a l’administrador que desitja distingir-se de la resta per la qualitat del seu servei obtenint un major benefici sense augmentar els recursos del seu despatx
Adminet Comunitats permet:
- Donar d’alta de forma senzilla les dades bàsiques de les comunitats i macrocomunitats.
- Gestionar comunitats que tenen compte bancaria pròpia junt amb d’altres que treballen amb compte d’administrador.
- Confeccionar els rebuts de quotes ordinàries i extraordinàries i el seu enviament al cobrament per banca electrònica (Norma SEPA)
- Portar un estricte seguiment dels rebuts impagats i la seva reclamació.
- Comptabilitzar, puntejar i conciliar de forma automàtica els extractes bancaris (Norma 43)
- Enregistrar les factures rebudes i pagar-les per xec o transferència (SEPA Norma 34)
- Preparar pressupostos i generar les quotes.
- Tenir sempre al dia l’estat de comptes.
- Preparar les juntes amb la confecció i enviament via email o correu ordinari de la convocatòria i els informes de liquidació i pressupostos.
- Confeccionar l’acta a partir de les dades de la reunió.
- Gestionar liquidacions de derrames independents de la liquidació ordinària.
- Gestionar comptadors de consum.
- Preparar i presentar a l’Agència Tributària els models 111, 190, 347 i 184
- Portar el manteniment preventiu de la comunitat.
- Controlar els manteniment, assegurances i revisions de la comunitat, amb avis de venciment.
- Rebre i enregistrar automàticament les notificacions electròniques de l’Agència Tributària a les comunitats,
- Gestionar els documents digitalitzats.
- Publicar dades en Adminet 24h web.
- Controlar totes les tasques gràcies a la seva vinculació amb la gestió d’incidències.
- Enviament de comunicacions a les comunitats mitjançant email, SMS o correu ordinari.