Software d'Administració de Finques: Adminet Comunitats

Dissenyat per a l’administrador que desitja distingir-se de la resta per la qualitat del seu servei obtenint un major benefici sense augmentar els recursos del seu despatx

Adminet Comunitats permet:

  • Donar d’alta de forma senzilla les dades bàsiques de les comunitats i macrocomunitats.
  • Gestionar comunitats que tenen compte bancaria pròpia junt amb d’altres que treballen amb compte d’administrador.
  • Confeccionar els rebuts de quotes ordinàries i extraordinàries i el seu enviament al cobrament per banca electrònica (Norma SEPA)
  • Portar un estricte seguiment dels rebuts impagats i la seva reclamació.
  • Comptabilitzar, puntejar i conciliar de forma automàtica els extractes bancaris (Norma 43)
  • Enregistrar les factures rebudes i pagar-les per xec o transferència (SEPA Norma 34)
  • Preparar pressupostos i generar les quotes.
  • Tenir sempre al dia l’estat de comptes.
  • Preparar les juntes amb la confecció i enviament via email o correu ordinari de la convocatòria i els informes de liquidació i pressupostos.
  • Confeccionar l’acta a partir de les dades de la reunió.
  • Gestionar liquidacions de derrames independents de la liquidació ordinària.
  • Gestionar comptadors de consum.
  • Preparar i presentar a l’Agència Tributària els models 111, 190, 347 i 184
  • Portar el manteniment preventiu de la comunitat.
  • Controlar els manteniment, assegurances i revisions de la comunitat, amb avis de venciment.
  • Rebre i enregistrar automàticament les notificacions electròniques de l’Agència Tributària a les comunitats,
  • Gestionar els documents digitalitzats.
  • Publicar dades en Adminet 24h web.
  • Controlar totes les tasques gràcies a la seva vinculació amb la gestió d’incidències.
  • Enviament de comunicacions a les comunitats mitjançant email, SMS o correu ordinari.