Software de Facturació Finques i Lloguers: Adminet Facturació

Permet gestionar de forma ràpida i intuïtiva las factures de venda i compra de l’administrador, processar el seu cobrament i el seu pagament i realitzar el càlcul i presentació dels impostos a l’Agència Tributària

Adminet Facturació permet:

  • Emetre factures a clients.
  • Portar al cobrament els rebuts domiciliats mitjançat banca electrònica (Norma SEPA)
  • Gestionar el cobrament de la resta de rebuts per caixa i també per ingrés en compte mitjançant el punteig d’extractes bancaris (Norma 43).
  • Donar d’alta previsions que permetin emetre les factures periòdiques de forma ràpida i senzilla.
  • Enregistrar les factures de proveïdors i pagar-les mitjançant transferència (SEPA Norma 34), per caixa o mitjançant domiciliació.
  • Tenir enregistrades i disponibles totes les factures, tant a clients com de proveïdors.
  • Preparar i presentar a l’Agència Tributària els models 111,190, 303, 390, 347 de l’administrador.
  • Preparar i presentar el Sistema Immediat d’Informació (SII) de l’Agència Tributària.
  • Rebre i enregistrar automàticament les notificacions electròniques de l’Agència Tributària als clients.

Amb Adminet fes fàcil la gestió de cobrament i pagament de les teves factures.